GT is over, Art of Wargaming staat voor sommige voor de deur.
Tijd om te gamen. Met het GotW tournooi voor de boeg is het misschien handig om het Terrein af te verfen. Dit houd in dat de gebouwen geprimed en gedrybrushed/ airbrushed moeten worden.
Verder is het denk ik een goed idee om alle terrein eens uit te stallen en te kijken wat er precies is en of er genoeg is voor het tournooi.
Ik zal kijken of we met kevin kunnen afspreken om die IKEA dozen aan te schaffen zodat we alle terrein ook gelijk opnieuw in kunnen delen.
Voor het tournooi moeten er eigenlijk minstens 2-4 ruins waarvan wat LoSblocking, verder misschien 1-2 pieces of impassable /LOS blocking. Verder wat area terrein in de vorm van bossen rough patches of andersinds difficult terrein met wat cover.
een Centerpiece per tafel leverd denk ik ook wel een prettig beeld op, niet zo groot als de mega box in maastricht maar een goed LoS blocking piece centraal zorgt ervoor dat de non of minor shooty armies in elk geval een soort van dode hoek hebben om te gebruiken. Iets wat denk ik de meeste van ons wel kunnen waarderen, ook de ""gunline armies" onder ons.
Aanwezig:
DMS
Jayz
Mrtn
Cuppy
Maarten673
Stefan
Air caste pilot
Yabyahoo
Maalve/Soulcrusher
Games:
Mrtn vs Yab