September 29, 2020, 03:32:39 am
Welcome, Guest. Please login or register
News: Generals of the West wargame forum! Nieuw en nu nog meer verbeterd!*

* Disclaimer, mogelijk wordt er hier en daar wat aan gesleuteld.

Generals of the West

Author Topic: GT2014 Aftermath  (Read 4750 times)

Soulcrusher

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
GT2014 Aftermath
« on: October 27, 2014, 12:09:11 pm »
Allereerst wil ik jullie bedanken dat ik dit weekend weer met jullie mocht optrekken. Felicitaties gaan uit naar Gerard, en naar Pieter ook al sta je nu gedeeld tweede.
Ik heb dit weekend als heel plesant ervaren en bij mij heeft het de hobby die een beetje dood lag weer aangewakkerd. Hopelijk zie ik jullie zsm op een clubavond voor nog.meer gezelligheid.

Aekold

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Death comes on wings of the raven
    • View Profile
Re: GT2014 Aftermath
« Reply #1 on: October 27, 2014, 12:44:27 pm »
Het was erg gezellig jou er weer bij te hebben. Hopelijk tot snel op een clubavond.

En het feit dat ik gedeeld tweede sta vind ik niet erg, nog nooit zo hoog geeindigd.
Adeptus first, psykers second.
-Ahriman

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #2 on: October 27, 2014, 12:47:21 pm »
En het feit dat ik gedeeld tweede sta vind ik niet erg, nog nooit zo hoog geeindigd.

???

Hordes & Allies - Best overall: Cees Jan Stam en Pieter Meijer

8)
Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt
40K: Eldar 7000+ pt, Tau Empire +/-1000 pt

"Our conquest is inevitable
Our ascension a matter of time"

Berengar

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Vlka Fenryka!
    • View Profile
« Reply #3 on: October 27, 2014, 12:50:04 pm »
Was zeker een heerlijk weekend, leuke potten gespeeld en veel gelachen, top jongengs!
"When everything else fails... Send in the Wolves!"

Aekold

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Death comes on wings of the raven
    • View Profile
« Reply #4 on: October 27, 2014, 12:54:43 pm »

???

Hordes & Allies - Best overall: Cees Jan Stam en Pieter Meijer

8)
Op het GT flapdrol :).
Adeptus first, psykers second.
-Ahriman

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #5 on: October 27, 2014, 12:56:46 pm »
 ;)
Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt
40K: Eldar 7000+ pt, Tau Empire +/-1000 pt

"Our conquest is inevitable
Our ascension a matter of time"

Soulcrusher

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #6 on: October 27, 2014, 01:22:27 pm »
Een klein verslagje van het gt uit mijn ogen.

Na een erg korte nacht (laat thuis van werk, vroeg eruit voor de trein) kon ik met Michel meeliften naar de sporthal. Daar gearriveerd zag ik alweer genoeg bekenden. Na een tweetal kopjes koffie komt Marcel naar mij toe om te vertellen dat net als verleden jaar de eerste pot tegen hem is.
Dit keer geen ongeschilderde ravenwing maar een heel mooi daemon leger met veel juggernauts en screamers. Voor mij de eerste keer tegen deze codex.
Het was te snel voor mijn leger, maar ik kon meerdere units er toch uit manoevreren. Uiteindelijk een 11-9 voor hem omwege first blood.

Pot twee was tegen Pieter. Dit was kansloos bij deployment. Pieter mocht infiltraten en had eerste beurt. Na een dode riptide en een uitgeschakeld unit broadsides was het opruimen en een model in leven laten om 20-0 te pakken voor Pieter. Goed gespeeld, leuke en leerzame pot. Angst voor bikers gekregen.

Vermoeidheid sloeg toe, ook bij mijn tegenstander in ronde drie die er geen zin meer in leek te hebben.
6 leman russes over vier units, drie losse lascannon sentinels en twee vendettas.
Snelle piranhas, outflanking kroot, een longstrike die met 5 schoten 4 tanks opblaast of wrecked en een riptide die met overwatching skyfire een vendetta opblaast zorgde ervoor dat ik 14-6 won.

Na veel vlees en een beetje bier in bad gelegen, om vervolgens de pub quiz te doen en de geschiedenis van Spakenburg te leren. (Ori thanks voor de lift van en naar hotel).
Goed ontbijt en op naar dag twee.

Ronde vier mocht ik tegen PF, alles heel ver naar achter in de hoek en net zo lang op elk unit schieten tot het weg is. Een beetje luck met overwatches en een last turn flatout met piranhas voor objectives gaven mij een 16-4.

Laatste potje was tegen Ruud, ook bikes. Wederom kansloos. 20-0 eraf na toch wel gezelligheid.

Eindstand, 50% meer vp dan vorig jaar. Evenveel painting voor dezelfde slechte rushjob en een hele leuke 48uur

Khornegod

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Sinthoras is your death
    • View Profile
« Reply #7 on: October 28, 2014, 03:56:37 pm »
Ey Martijn,

Leuk verslag en t was zeker een geslaagd weekend!
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
« Reply #8 on: October 28, 2014, 04:19:51 pm »
Ja ik heb het ook prima naar mijn zin gehad en jij was wederom erg gezellig om er bij te hebben Martijn.
Voel je vrij om op andere toernooien rond te hangen ;)

Yabyahoo

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Oderint dum metuant.
    • View Profile
« Reply #9 on: October 29, 2014, 09:19:03 am »
Zeker weten Martijn!

En Gerard: Top overwinning man, kop en schouders boven de concurrentie uit! Pieter een terechte tweede plaats!

-Yab
"Now I am become death, destroyer of worlds..."

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.13 | SMF © 2016, Simple Machines