December 12, 2017, 04:41:31 pm
Welcome, Guest. Please login or register
News: Generals of the West wargame forum! Nieuw en nu nog meer verbeterd!*

* Disclaimer, mogelijk wordt er hier en daar wat aan gesleuteld.

Generals of the West

Author Topic: ToXG: Martinus7  (Read 4517 times)

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
ToXG: Martinus7
« on: June 20, 2014, 02:02:13 pm »
Hoi, ik ben qua schilderen bezig met wat bikes en op aanraden van de chaos speler waar ik vorige maand tegen speelde (sorry ben de naam vergeten) ben ik de wapens zilver a/h drybrushen, en dat gaf een goed effect, ik doe er denk ik nog een donkere wash over. Zeker een idee om de rest van mijn Spacemarines zo te schilderen, ik wil ze ook basen, ik zal de bikes eens de foto zetten als ik klaar ben ermee. Ik ben geen echte schilderheld, ben af en toe wel bezig met mijn Wood Elves en Space Marines. Tekenen gaat me beter af, hier een recente 40k schets:

(Denk wel dat ik in het vervolg maar weer aan mijn favoriete copyshop vraag om het te scannen, kost maar enkele euros daar en dan ziet de scan er tenminste uit zoals de tekening, ik was nu erg lang aan het klojen in een grafisch progje (The Gimp) om het enigzins toonbaar te maken:

Groetjes, Martinus7
« Last Edit: September 28, 2015, 07:17:07 pm by Martinus7 »

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
Re: ToXG: Martinus7
« Reply #1 on: September 15, 2015, 11:11:06 pm »
Was vandaag ziek, dus een beetje zitten verven, namelijk aan de 2x 5 spacemarines met meltagun en sergeant met combi melta die ik in droppods wil stoppen en dan: hopla deepstriken bovenop objective en losgaan met de melta's.  Deze spacemarines voeg ik bij mijn 4x Dreadkinght Grey Knight lijst. De melta-guns duidelijk rood schilderen is psychologische oorlogsvoering: schiet daar maar op, heb ik liever dan dat mijn tegenstander op mijn Dread Knights schiet :)

EDIT: beter belichte foto
« Last Edit: September 18, 2015, 10:24:40 pm by Martinus7 »

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: September 22, 2015, 11:44:19 pm »

Nieuwe Dread Knight, meer Dread Knights is meer beter :) Ik heb hem flink gemagnetiseerd, zelfs het mannetje dat hem bestuurd kan eraf (en misschien ooit hello kitty erin, haha, de hello kitty Grey Knight die de Dread Knight bestuurd). Dat ik de wapen opties flink kan wisselen is ook fijn natuurlijk.

MRTN

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: September 23, 2015, 09:14:12 am »
Such a beauty... 8)
The force from Titan.

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: September 28, 2015, 07:10:58 pm »
Hier is trouwens een plaatje van mijn spacemarines, als eerste wil ik 2 droppods bouwen en schilderen nu voor mijn GKs-Salamander leger, daarna eens al die rhino's en razorbacks schilderen, lijkt mij ook eens geestig om met een marine-spam-bergen-gratis-shit lijst te spelen:

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: October 16, 2015, 02:29:17 pm »
Combi melta's voor mijn Grey Knight Libbies en een combi-melta-bolter voor mijn Spacemarine Salamander Libby. Deze wapens/armen zijn gemagnetiseerd. Toch wel lekker om ook met Grey Knights AP1 te hebben.

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #6 on: November 11, 2015, 10:47:02 pm »
Een aantal Grey Knight interceptors waren kapot, deze zijn geschilderd door Chris, ik heb ze wat gerepareerd, dus nu 6 hele interceptors en van 3 interceptors heb ik maar Grey Knights gemaakt, hun backpack was te kapot, ik had zwarte stokjes daarvan gebruikt om de 6 hele te repareren. Een van de GKs heeft een gebroken zwaard, maar als GK bikkel je dan natuurlijk gewoon door :) Dus ik heb het breukvlak iets bijgeschilderd

Yabyahoo

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Oderint dum metuant.
    • View Profile
« Reply #7 on: November 12, 2015, 11:12:15 am »
Goed bezig Cuppy! :D
"Now I am become death, destroyer of worlds..."

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #8 on: May 21, 2016, 12:44:32 am »
Link naar een korte SoB, GK en Nurgle strip van mij: 

(klikken op plaatje om te vergroten)

http://maarten-michiel.deviantart.com/art/Sisters-of-Battle-Nurgle-and-Grey-Knights-W40k-608039884

Commentaar en kritiek is altijd welkom

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #9 on: October 31, 2016, 09:15:36 pm »
De maat van mij die mijn Grey Knights schilderde is ermee opgehouden, dus nu moet ik zelf schilderen, jullie hebben vast allemaal vreselijk veel medelijden met mij en Krewl en ik moeten maar eens gaan zuipen om onze gevoelens over dat je tegenwoordig niet eens meer fatsoenlijk een toernooi kunt kopen de baas te kunnen worden. Dus mijn 5e Nemesis Dread Knight heb ik zelf geschilderd door zo getrouw mogelijk een van de andere te kopieren, en ik moet toegeven dat ik het leuk begon te vinden, schilderen:

Dit zijn mijn Grey Knights nu op een familie portret:

Ben nu bezig met Retribution van Warmachine, voor ClogCon, moet nog een boel modellen doen:

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #10 on: October 31, 2016, 10:00:17 pm »
Ziet er tof uit cuppy leuk leger zo :)
Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt