December 10, 2018, 07:26:26 am
Welcome, Guest. Please login or register
News: Generals of the West wargame forum! Nieuw en nu nog meer verbeterd!*

* Disclaimer, mogelijk wordt er hier en daar wat aan gesleuteld.

Generals of the West

Author Topic: Wie zijn de huidige leden?  (Read 39971 times)

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
Wie zijn de huidige leden?
« on: March 07, 2013, 04:11:05 pm »
Ik zal maar aftrappen, ik ben Krewl/Gerard en ik speel voornamelijk 40K.
Dat doe ik met Dark Angels (en allerlei marine codexen) Grey Knights en recent wat necron allies.

In de bits dozen liggen oeroude orks en idem Nids, wie weet ga ik daar ooit wat leuks mee doen ;)
Ik probeer zo veel mogelijk games op te pikken tussen de drukte van de rets van mijn leven door en ik ga graag naar toernooien in Nederland en buitenland.

(Oh en ik ben admin van het forum enzo)

Aekold

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Death comes on wings of the raven
    • View Profile
Re: Wie zijn de huidige leden?
« Reply #1 on: March 07, 2013, 04:23:36 pm »
Dan zal ik maar volgen.

Ik ben Aekold/Pieter en speel voornamelijk 40K, maar ook een heel klein beetje battle fleet gothic en firestorm armada.
Momenteel speel ik vooral Grey knights, maar ik heb daarnaast ook nog dark angels, blood angels en tyranids liggen.

Verder ben ik altijd wel in voor een game.
Adeptus first, psykers second.
-Ahriman

Yabyahoo

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Oderint dum metuant.
    • View Profile
« Reply #2 on: March 07, 2013, 04:25:14 pm »
Goed topic :)

Naam: Dennie Nuijten
Alias: Yabyahoo
Leeftijd: 24
Beroep: Process Engineer, DuPont Dordrecht
Games: Warhammer 40K, Firestorm Armada

Op mijn twaalfde begonnen met Space Marines (Onwetend dat Black Templars een aparte codex hadden :P), vervolgens Tau Empire gestart en uitgebreid tot ruim 2500 punten. Vervolgens Chaos Space Marines (Death Guard) gestart, wat inmiddels mijn grootste leger is geworden (+/- 6000 punten incl Warhound Titan).
Als laatste échte leger ben ik een Death Korps of Krieg leger begonnen, dit was in het begin meer voor het schilderen, maar begint aardig uit te groeien tot een volwaardig leger. :)
Verder heb ik nog wat restanten Necrons en Tyranids, puur voor kleine games en het schilderen van de modellen!

Voorheen was ik niet erg toernooi gericht aan het spelen, maar sinds ik in contact met een aantal leden van dit forum ben gekomen is dit aardig bijgetrokken! :D

-Yab
« Last Edit: May 07, 2013, 10:21:49 am by Yabyahoo »
"Now I am become death, destroyer of worlds..."

Lizard

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: March 07, 2013, 04:34:08 pm »
Naam: Tim Verbeek
Student informatica, gamer, reiziger

Heey mensen, hier het lange afstandslid en tevens Fries van dit forum.
Speel al sinds 3e editie 40k en heb onderweg fantasy opgepikt.
Ik speel graag competitief en zo ben ik ook in contact gekomen met de lui hier op het forum.
Tyranids is mijn main leger ook al lag het 5 jaar in de kast, maar ik heb ook nog zon 5000-6000 points aan verschillende marine legers liggen.

Ik leg graag dingen uit aan beginnende spelers en probeer zelf ook altijd iets op te pikken van mijn potjes.

Af en toe te vinden op een donderdag bij West als ik daar weer gek genoeg voor ben.

Khornegod

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Sinthoras is your death
    • View Profile
« Reply #4 on: March 09, 2013, 10:02:00 am »
Mijn naam is ori, op dit forum orki.

Ben vier haar geleden begonnen met dank aan yabyahoo.
Ik speel alleen 40k, ben geen toernooi speler, maar ben altijd in voor een battle.
Ondertussen heb ik ongeveer 6k orks en tussen de 4k en 5k aan chaos daemons en tyranids.

Als ik tijd heb ben ik altijd te porren voor een battle. Woon in alblasserdam tussen dordrecht en rotterdam. Dus als iemand een keer wil, het kan ook bij mij thuis.

Groeten
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.

BeneviL

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: March 15, 2013, 11:36:33 pm »
Hi all,

Ik ben Danny, 34 jaar, woon in Rotterdam-noord met m'n vriendin en 2 kids en werk als consultant/software engineer.

Speel voornamelijk fantasy (maar sluit in de toekomst 40k niet uit). Momenteel de legers skaven en highelves en kan met beide aan minimaal 2500pts komen.
Stuur me een pm als je een keer wil spelen!

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
« Reply #6 on: March 17, 2013, 08:08:10 am »
Hoi Benevil, we hebben weinig fantasy spelers, ik hoop Wishal zo gek te krijgen om de groep fantasy spelers bij West aan te sluiten. Dan zijn we in een keer well rounded. :)

Voor 40K leer potjes ben je zeker aan het juiste adres.
Ik zal het forum eens aanpassen, dat stel je voor ook de oproepen voor een game bevat.  Maar niet nu, ik moet zo naar een toernooi ;)

BeneviL

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: March 17, 2013, 12:33:31 pm »
Ik ga (zodra ik mijn vriendin kan overtuigen van het belang van wederom honderden euro's uit geven aan speelgoed voor volwassenen) een 40k leger beginnen.

Eventueel zou ik het ontzettend leuk vinden om een keertje mee te spelen met een 2vs2 (mocht iemand nog een reserve leger beschikbaar willen stellen)!

Jip

• GotW_Leden
  • Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #8 on: March 20, 2013, 10:40:04 am »
MIjn naam is Jip en ik woon in Rotterdam.
Ik zit in de zeevaart wat betekend dat wanneer ik in Nederland ben genoeg vrije tijd heb en graag een game speel.

Ik speel graag 40k, bordspellen en ben sinds kort X-wing; minatures game aan het ontdekken. Aan 40k heb ik zo'n 6k aan Dark angels.

Leuk om te zien dat het toch nog is doorgegaan met de generals. Zelf kom ik namelijk best vaak bij west, bijna elke woensdag zelfs.
Vanavond heb ik ook afgesproken met een Necron speler die ik ook maar eens zou verwijzen naar dit forum.

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
« Reply #9 on: March 28, 2013, 03:35:10 pm »
Hey Jip, heb je gezien dat je ook bij de interne fora kan nu?

Jip

• GotW_Leden
  • Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #10 on: March 29, 2013, 12:56:16 pm »
Het was me nog niet opgevallen, maar bedankt.

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
« Reply #11 on: April 02, 2013, 01:55:36 pm »
Ik ga (zodra ik mijn vriendin kan overtuigen van het belang van wederom honderden euro's uit geven aan speelgoed voor volwassenen) een 40k leger beginnen.

Eventueel zou ik het ontzettend leuk vinden om een keertje mee te spelen met een 2vs2 (mocht iemand nog een reserve leger beschikbaar willen stellen)!
Benevil, we zijn behoorlijk druk nu voor Battle of the Clubs, maar misschien kan je beter een leerpotje aanvragen (Dat kan b.v. bij mij thuis als je een auto hebt).
Dus als je wilt, laat maar weten. (En sorry dat het zo lang duurde voor ik reageerde, die BotC slokt veel tijd op...

quinten

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #12 on: April 07, 2013, 05:00:41 pm »
hallo allemaal! ik ben quinten janssen, ben 20 jaartjes oud en woon in rotterdam.

ik doe nu al 9 jaar de hobby, en speel nu alleen maar warhammer 40k (imperial guard, grey knights is nog bezig) en warhammer fantasy (dwarfs, deamons en high elves).
mocht er eventueel iemand zijn die zin heeft in een battletje, ben altijd bereikbaar!

lupus sancti

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #13 on: April 08, 2013, 11:16:42 am »
Hallo luitjes,

Bob, 35 jaar oud, Warhammer 40K speler uit Berkel en Rodenrijs.

Mar volgens mij is de club nu nog klein genoeg om elkaar te kennen.

Groeten,
Lupus

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #14 on: May 14, 2013, 04:44:10 pm »
Hey peoples,

Cees Jan of beter bekend als CJ, 26 jaar oud, woon in Delft en fanatiek elfjes speler :).

Warhammer 40K: Eldar (momenteel even in hiatus tot nieuwe dex) 4,5K
Warmachine: Retribution of Scyrah 150+ punten

Ben regelmatig bij Gotw te vinden.

Cheers CJ
Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt
40K: Eldar 7000+ pt, Tau Empire +/-1000 pt

"Our conquest is inevitable
Our ascension a matter of time"

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.13 | SMF © 2016, Simple Machines