May 27, 2018, 05:02:07 am
Welcome, Guest. Please login or register
News: Generals of the West wargame forum! Nieuw en nu nog meer verbeterd!*

* Disclaimer, mogelijk wordt er hier en daar wat aan gesleuteld.

Generals of the West

Author Topic: Wie zijn de huidige leden?  (Read 33348 times)

Yabyahoo

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Oderint dum metuant.
    • View Profile
Re: Wie zijn de huidige leden?
« Reply #60 on: April 01, 2015, 11:22:27 am »
Welkom bij de Generals, Stefan! :) trek zeker even Ori  en Lucien aan hun jasjes, zij hebben ook veel ervaring met Orks!

-Yab
"Now I am become death, destroyer of worlds..."

Ahkris

• GotW_Leden
  • Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #61 on: November 20, 2015, 09:20:41 am »
Hallo!

Ik ben Chris, 25 jarig student en allround nerd. Ik ben CJ een tijdje terug tegengekomen in de GW Rotterdam tijdens een apo game, wat gesproken en hij zei dat hij een club gasten kende die best wel 40k kunnen spelen. Kortom: dat klonk wel als iets waar ik interesse in had. Ik zit nu ongeveer een jaar in de hobby en heb de volgende 40k legers:

Grey Knights (Centstar met Sevrin Loth)
Iron Hands
Skitarii / Admech (Mis nog 2 modellen en ik heb de war convocation af)
Space Wolves
Chaos Daemons (Nog maar net aan begonnen)

Het leek me dus leuk om eens tijdens een game night langs te komen, zien hoe het bij jullie allemaal er aan toe gaat en evt een paar potjes te doen. Naast 40k speel ik een grote hoeveelheid pen and paper RPG's (D&D etc) en af en toe wat magic.

Groeten,
Chris :)

Yabyahoo

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Oderint dum metuant.
    • View Profile
« Reply #62 on: November 20, 2015, 10:27:17 am »
Goedemorgen Chris,

Welkom bij de Generals of the West! Zo te lezen heeft CJ je al het e.e.a. uitgelegd, maar nog liever zou ik je uitnodigen voor onze clubavonden, daar kun je nog beter de sfeer proeven en een aantal mensen de hand schudden!

Je hebt al behoorlijk wat modellen verzameld in n jaar, goed bezig! Heb je ook behoefte om wat competitiever 40K te gaan spelen, of voorlopig nog niet? ;)
Je bent in ieder geval aan het juiste adres!

Tot binnenkort!
 -Yab
"Now I am become death, destroyer of worlds..."

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #63 on: November 20, 2015, 12:48:38 pm »
Even ter info in het topic battle afspraken worden de club avonden aangekondigd, in principe de eerste en derde donderdag van de maand bij 4 your games in Dordrecht (5-10min lopen vanaf het station)

Meld in het topic dat je komt dan kunnen er battles worden afgesproken, verder staat het altijd vrij mensen zelf uit te dagen, ook buiten de clubavond en om.

Mocht je het leuk vinden kunnen we je altijd in de whats app toevoegen voor zowel de leuke banter als wel de 40k pick up games etc.
Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt
40K: Eldar 7000+ pt, Tau Empire +/-1000 pt

"Our conquest is inevitable
Our ascension a matter of time"

Ahkris

• GotW_Leden
  • Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #64 on: November 20, 2015, 01:42:22 pm »
Goedemorgen Chris,

Welkom bij de Generals of the West! Zo te lezen heeft CJ je al het e.e.a. uitgelegd, maar nog liever zou ik je uitnodigen voor onze clubavonden, daar kun je nog beter de sfeer proeven en een aantal mensen de hand schudden!

Je hebt al behoorlijk wat modellen verzameld in n jaar, goed bezig! Heb je ook behoefte om wat competitiever 40K te gaan spelen, of voorlopig nog niet? ;)
Je bent in ieder geval aan het juiste adres!

Tot binnenkort!
 -Yab

Ik zit binnen een jaartje al over de 10k punten, niet slecht dus haha! Ik heb zeker zin om wat competetiever 40k te beginnen doen. De club waar ik tot nu toe heb gespeeld biedt dit niet echt, daarom dat generals of the west me gaaf lijkt. Ik zal mijn ogen open houden voor de volgende club avond en zeker langs komen :)

Mocht je het leuk vinden kunnen we je altijd in de whats app toevoegen voor zowel de leuke banter als wel de 40k pick up games etc.
Jazeker. 0624.       423      350 :)
« Last Edit: November 20, 2015, 03:39:36 pm by Jayz »

Soulcrusher

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #65 on: November 21, 2015, 01:27:27 am »
Ik ben CJ een tijdje terug tegengekomen in de GW Rotterdam tijdens een apo game, wat gesproken en hij zei dat hij een club gasten kende die best wel 40k kunnen spelen.

Zo kun je het ook zeggen :p
Welkom! Knap dat je in 1 jaar al meer bij elkaar hebt dan ik in 5... Nog beter geschilderd ook vrees ik :')
We zien elkaar vast wel een keertje op een clubavond, en voor zowel lol als voor onzin en competitive play zit je hier goed.

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #66 on: November 21, 2015, 10:15:48 am »
Hoi Chris, welkom! En tot op een clubavond. Ik speel zelf ook Grey Knights en daarnaast een beetje Spacemarines en Inquisition. Skitarii lijkt mij trouwens ook erg leuk, misschien dat ik er ooit mee begin. Er zijn een flink aantal sterke spelers bij GotW, dus als je beter wil worden in het spelletje ben je op de juiste plek. Ik speel zelf graag ook af en toe toernooien maar ben meer een fluffy/casual speler. Dus die spelers zijn er ook bij GotW. Groetjes, Cuppy (mijn bijnaam is "Cuppy" in de wargame scene, er zijn blijkbaar teveel Maarten's)

Shavarath

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #67 on: November 25, 2015, 11:00:51 am »
Goede s'morgens!

Ik ben Tom/Shavarath, Warhammer fan en sci-fi fan. Ik vond jullie op het internet omdat ik me afvroeg of er nog 40K werd gespeeld in Dordrecht: blijkbaar wel! (tot mijn blijdschap)

Ik heb helaas nog geen leger en snap van de helft van wat ik lees in de regels af en toe de ballen niet, maar ik heb weinig anders te doen dan lezen dus dat komt wel goed.

Ik ben van plan waarschijnlijk een Space Marine leger te bouwen of heel misschien Chaos (maar die krijgen geen Thunderfire Cannons!), maar ik heb na 1001 lists gemaakt te hebben nog steeds geen idee of het wat is. Ik zal zowiezo eerst een paar oefenpotjes moeten spelen als ik een leger heb maar dat zie ik wel.

Ik zal zo wel even een post starten in Army Builds ofzo waarin ik even zal posten wat ik op het oog heb (ik verf op het niveau van een gillende ADHD kleuter tijdens vingerverfdag), want ik ben van plan gewoon geverfde modellen te kopen als begin van mijn leger en dan later wat beter te leren verven en wat modellen toe te voegen.

Ave Imperator,

Tom/Shavarath

Space Marines: 0 punten!

Krewl

• Administrator
  • Deathwing
    • View Profile
« Reply #68 on: November 25, 2015, 12:13:00 pm »
Hoi Tom,

Welkom op het forum, je aanmelding zat inderdaad tussen 78 spam botjes. Er zijn hier genoeg emperor worshipping fanaticy om je op weg te helpen gok ik zo.
de 1ste en derde donderdag van de maand is de vaste club avond als je langs wilt komen om te kijken, daar zijn vaak wel een mannetje of 8 10. Als je iemand wilt die je helpt met een kleine game om eens met de regels kennis te maken zou ik dat afspreken op het battle forum, daar gooit iemand voor elke clubavond een topic op. Gewoon meekijken kan altijd natuurlijk.

Grts,

Krewl

Berengar

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Vlka Fenryka!
    • View Profile
« Reply #69 on: November 26, 2015, 10:22:09 am »
Hey tom, welkom op het forum! Altijd goed nog een Imperial erbij te hebben tussen al die heretics en xenos tuig! For The Emperor!
"When everything else fails... Send in the Wolves!"

Khornegod

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
  • Sinthoras is your death
    • View Profile
« Reply #70 on: November 26, 2015, 11:13:16 pm »
Blood for the bloodgod 😈

Ps. Welkom  ;)
« Last Edit: November 26, 2015, 11:15:56 pm by Khornegod »
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.

lupus sancti

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #71 on: November 27, 2015, 11:13:13 am »
Welkom Tom,

Mocht je nog vrienden hebben die Dennie, Tim of Gerard heten, dan zo snel mogelijk ook laten aanmelden! :)
(Mocht je mensen kennen die Martijn of Maarten heten, dan direct ontvrienden!)

Veel succes met de speurtocht naar een leuke, speelbare lijst die alle andere Generals lijsten kontschopt!  8)
« Last Edit: November 30, 2015, 01:24:59 pm by Krewl »

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #72 on: November 29, 2015, 12:04:18 am »
Hoi Tom,

Welkom bij de generals! Ja, kom gewoon een paar keer langs op een clubavond, je kunt dan een demo potje spelen en eens kijken hoe de legers spelen die jij leuk vind. Spacemarines is best ok om mee te beginnen, ook omdat je tegenstanders ze meestal goed kennen en je dus in het begin kunnen helpen. Verder kan je veel kanten op met spacemarines, momenteel zijn de hardste lijsten vooral bikes en de andere zeer sterke lijst is de marine-spam-lijst met veel transports. Verder kun je nog leuke dingen doen met bijvoorbeeld idd met kannonnen, het libby conclave, vliegtuigen en voertuig-combinaties. Er zitten flink wat toernooi spelers bij de generals die je advies kunnen geven voor lijsten en taktieken. Er zijn ook beginnende spelers en spelers die vooral voor de gezelligheid aan 40k doen en graag wat met poppen schuiven en doppies gooien, daar hoor ikzelf bij, maar ik speel ook graag af en toe een toernooi.

Groetjes, Maarten/Cuppy (alle Maartens en Martijnen worden meestal met hun bijnaam aangeduid op de club, vandaar de opmerking van Bob hier vlak boven)

Shavarath

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #73 on: November 29, 2015, 12:34:21 pm »
Ik zal maar even een naamsverandering bij de gemeente doen dan! Bedankt voor het welkom.
Space Marines: 0 punten!

Zain

• GotW_Leden
  • Scout
  • *
  • For Sanguinius!
    • View Profile
« Reply #74 on: October 21, 2016, 11:15:38 am »
Well met!

Ik ben Nick, een nieuwe speler en ben eigenlijk bij GotW gekomen via Ahkris. Mijn mini-wargaming
carriere is begonnen met dee Batman Miniature Game en ben dankzij collega's naar 40K gebait.

Begonnen met Tau (ik ben een Mech/Gundam fan) en heb uiteindelijk de overstap gemaakt naar
Blood Angels omdat ik dynamisch spelen leuker vind. Het stilstaan en dingen wegbranden is soms
leuk, maar soms wil je ook gewoon stoten uitdelen.

Ik zit sinds december 2015 in de hobbie en ben eigenlijk vrij langzaam opgekomen wat betreft het
spelen, gezien de leercurve voor nieuwe spelers best steil is. Wel ben ik me gaan focussen op het
wat 'hardere' spelen als voorbereiding op toernooien.

Naast mini-wargaming ben ik ook een WoW speler en vind ik dingen als D&D ook leuk om te doen.

Mochten jullie specifieke dingen willen weten, feel free to ask  8)
[Done] 64 / 1850 Blood Angels + White Scars
[Tabletop] 64 / 1850 Blood Angels + White Scars

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.13 | SMF © 2016, Simple Machines