April 24, 2019, 10:44:25 am
Welcome, Guest. Please login or register
News: Generals of the West wargame forum! Nieuw en nu nog meer verbeterd!*

* Disclaimer, mogelijk wordt er hier en daar wat aan gesleuteld.

Generals of the West

Author Topic: Wie zijn de huidige leden?  (Read 41962 times)

Martinus7

• GotW_Leden
  • Sergeant
  • *
    • View Profile
Re: Wie zijn de huidige leden?
« Reply #105 on: July 07, 2018, 03:47:07 am »
Hoi Rene, welkom, bij Battle afspraken sectie kan je zien wanneer de clubavonden zijn, er zijn ook een paar eldar spelers op onze club. Er zijn mensen die casual 40k en AoS/9th age spelen zoals ik en ook toernooispelers bij ons op de club, een paar keer per jaar organiseert de club een groot toernooi bij Schiphol, is ook doubles toernooi bij, misschien ook leuk voor jou samen met je maat? Groetjes, Maarten

pele

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #106 on: July 20, 2018, 08:59:59 am »
Thanx, ik zal zeker de clubavonden in de gaten houden en zeker eens langs komen.  Zal mn maat ook eens attenderen op dit forum. Om daadwerkelijk een toernooi mee te draaien vind ik nog wat heftig. ik ben weer wel zo competitief ingesteld dat ik als ik een toernooi niet geheel onder de tafel gespeeld wil worden.

Sebash

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #107 on: January 16, 2019, 12:16:13 am »
Hi allen. Ben Sebastiaan en ben een tijdje terug na een onderbreking van 15 jaar weer terug aan het hobbyen. Ben weer ingestapt in Age of Sigmar en zou graag tegenwat verschillende mensen spelen. Hoewel ik zie dat er voornamelijk 40k wordt gespeeld hoop ik dat er ook wat interesse is in AoS.

Groet Sebastiaan

Jayz

• Farseer Ceas'Jan
  • Inner Inner Circle
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
    • CJ's Tray's
« Reply #108 on: January 22, 2019, 09:34:30 am »
Hallo Sebastiaan,

er zijn stiekem wel wat AoS spelers in de club dus dat zal denk ik wel goed komen :)

welkom!

Warmachine: Retribution of Scyrah 300+ pt
Dropzone Commander: Shaltari 2000 pt
40K: Eldar 7000+ pt, Tau Empire +/-1000 pt

"Our conquest is inevitable
Our ascension a matter of time"

Sebash

• Scout
  • *
    • View Profile
« Reply #109 on: January 31, 2019, 11:06:58 pm »
Leuk om te horen. Ben nu toch een beetje in 40k gedoken middels kill team. Hoe communiceren jullie welk format men wil spelen. Ik wordt niet wijzer of tijdens de clubavonden 40k de hoofdmoot is of mensen een van de andere formats spelen. Of is er een ggroe0ps app waar dit wordt afgesproken?

relisuse

• GotW_Leden
  • Deathwing
  • *
    • View Profile
« Reply #110 on: February 01, 2019, 05:27:32 pm »
Welkom sebastiaan, club avonden worden altijd in het topic battle afspraken gezet, hier kan je op reageren en zeggen wat je wilt spelen.

Ook is er een groepsapp, als je hierin toegevoegd wilt worden stuur dan een PM met je nummer naar yabyahoo of aekold.
Vicit vim virtus!

GT 2015: LION AWARD!

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.13 | SMF © 2016, Simple Machines