Generals of the West

Publieke Forums => GotW Public => Topic started by: Jayz on November 25, 2014, 10:42:59 am

Title: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 25, 2014, 10:42:59 am
Voor zondag avond 23:59 graag van iedereen factions(geef aan welke je main is) en eventueele superheavies of gargantuans en Streght D weapons.

CJ- Game Master

Roy: necrons , 1 c'tan
Dennie: Chaos Space Marines, 1 Chaos Warhound Titan met Plasma Blastgun en Turbolaser (S:D)
Tim: Tyranid main
Ori: Chaos Deamons mogelijk 1 gargantuan (KoS), csm allies
Lucien: Chaos Deamons 1 gargantuan (GUO/LoC)
Erik:IG main en SM allies, Warhound Titan met Plasma Blastgun en Turbolaser (S:D) en Knight
Martijn:
Bob: Eldar main Tau second 1 revenant titan dual Pulsars:D
Bauke: Wolves, Imperial Knight en Warhound Titan met Plasma Blastgun en Turbolaser (S:D)
Maalve: Tau, Blood angels

3 warhounds
1 revenant
2 gargantuans
2 knights

Team voorstel zofar:
Erik,Bob, Bauke, Martijn, Maalve (2 knights, 2warhounds,1 revenant)

Ori, Dennie, Tim, Roy, Lucien (2 gargantuans deamons, 1 warhound, ctan?)

algemene regels:



Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Lucien on November 25, 2014, 11:19:31 am
Ik speel daemons met 1 Garguantuan Daemon (GUO of LoC)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: lupus sancti on November 25, 2014, 12:03:42 pm
Ik ga Eldar/Tau spelen met één Revenant Titan met 2 pulsars, die Strength D zijn.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Berengar on November 25, 2014, 12:11:27 pm
Ik speel mijn Wolves (main) en mijn Knight (in cc str D). En neem een Warhound mee met Plasma en Turbolaser. Alleen de turbolaser is str D volgens mij.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Khornegod on November 25, 2014, 12:41:18 pm
Ik speel ook met daemons afhankelijk van de snelheid van de levering nog een gargantuan (KoS)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Yabyahoo on November 25, 2014, 01:13:24 pm
Chaos Space Marines, 1 Chaos Warhound Titan met Plasma Blastgun en Turbolaser (S:D)

 -Yab
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Lizard on November 25, 2014, 01:41:36 pm
Tyranid main, geen supers
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Das Audi on November 25, 2014, 01:42:09 pm
Ehm, Imperium of Manly Man stuff met Warhound (TL/Plasma) en Knight. Denk dat t IG main en SM allies word, o.i.d.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Khornegod on November 26, 2014, 05:00:56 pm
Ik heb denk ik ook nog csm allies CJ
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 27, 2014, 01:49:11 am
Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik kan mits het niet te laat wordt.
In dat geval kom ik met Tau en Blood Angels. (Net een lijst gemaakt en dan red ik de 3K)
Geen LoW ed, want dat bezit ik niet.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 27, 2014, 09:36:19 am
kijk eens aan zijn we toch nog even
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 27, 2014, 09:37:18 am
mocht je nog extra modellen willen lenen kan dat wel als je niet uitkomt met je leger
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 27, 2014, 11:18:24 am
Wat ik nu bij elkaar heb is dan:
Tau Commander + ethereal,
Riptide, 2 double fusion suits, 3 MP suits,
3x 12 FW, 2x 10 kroot,
2 piranha, pathfinders
longstrike, skyray, 3 broads

Terminator libbie, met terminators in Landraider, Death Company in drop pod.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 27, 2014, 11:52:55 am
ik heb nog ter beschikking indien nodig, 2 riptides, 2 skyrays en commander
Marine bikes stu of 4 units met gravs en melta en tankomander
Eldar, bult tanks jetsbikes, Lynx super heavy
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: fosete on November 27, 2014, 12:14:34 pm
Ik speel met me necrons en neem 1 c'tan mee.
me transcendent c,tan heeft . power: storm of heavenly fire.
weapons 1x antimatter meteor.
              1x seismic assault.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: lupus sancti on November 27, 2014, 11:17:13 pm
Is "maalve" Martijn IRL?
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 28, 2014, 12:59:22 am
Ja
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Berengar on November 28, 2014, 09:08:56 am
Ja maar niet het broertje van Pieter😝
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 28, 2014, 10:31:33 am
precies om verwarring te voorkomen even maalve laten staan voor nu
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 28, 2014, 01:38:05 pm
Martijn V is ook goed hoor.
Ik heb nog niet veel ervaring met apoc. Kan misschien iemand mij helpen met lijst bouwen? En heel ergbedankt dat ik modellen mag lenen.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Berengar on November 28, 2014, 01:42:46 pm
Ik en roy hebben ook nog nooit een apoc game gespeeld dus komt goed;)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: lupus sancti on November 28, 2014, 01:44:33 pm
Maalve, we kunnen aan de Good Side nogwel wat extra anti-air gebruiken. Zou je het leuk vinden om een heel IG leger te lenen? Denk aan 3 vendetta's in een squadron en een Baneblade met S:D kanon. Daarnaast nog tig chimera's en leman russen en hydra's.

Groeten,
Lupus
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 28, 2014, 02:28:20 pm
Hij speelt tau hoeveel meer AA wil je hebben :P
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: lupus sancti on November 28, 2014, 03:04:03 pm
Hij speelt tau hoeveel meer AA wil je hebben :P

Ik denk dat 9 tl lascannons net iets meer gaan doen tijdens de Apoc dan de (eenmalige) S8 van de skyrays en eventuele fusion blasters. Met zoveel T9 (of wat al niet meer) wil je graag wounden en grounding testjes afdwingen. Als die grote dingen op de grond staan kan je er ineens met je S:D shit op knallen! :)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 28, 2014, 03:46:42 pm
ach kijk maar wat jullie doen, maar zorg dat iedereen zijn regels kent. je hebt 45 minuten zonder verlenging. Dus kijk maar hoe je daar mee omgaat

Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Berengar on November 28, 2014, 05:35:10 pm
Ja je kan beter met je eigen leger spelen denk ik, ivm tijdsdruk
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on November 28, 2014, 08:22:48 pm
Zelf met IG spelen bob, en je tau naar Martijn V door schuiven
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 28, 2014, 10:34:18 pm
3 Broadsides doen 12TL S8 schoten, met velocity tracker...
Ik zou het wel prettiger vinden met Tau te spelen. Die stats ken ik (beter)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: DMS on November 30, 2014, 04:49:36 pm
Ik kan natuurlijk aan Pieter vragen of ik zijn Warhound mag lenen. Was zelf van plan de terminator formation in te zetten of de ravenwing formation. De RW formation met 2 darkshroud en Warhound is iets meer dan 3000 punten. Heb alleen geen idee wat er op de warhound van mijn broer zit.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: DMS on November 30, 2014, 07:00:52 pm
Ik heb net berekend dat de DW formation er voor zorgt dat ik geen warhound in kan zetten. Niet dat dat direct een probleem is, maar natuurlijk wel leuk ;)
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on November 30, 2014, 11:25:44 pm
Nog voor de deadline, Tau main en Blood Angels allies, geen superheavies. Mag de lijst wel unbound zijn? Of moet ik de standard Force Org opvolgen?
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Berengar on December 01, 2014, 07:14:11 am
Lijkt me juist wel leuk nog een warhound😁 toch wel een beetje de bedoeling van een apoc game😜 en wij (imperials) komen ook aanzienlijk anti air te kort, dus dat zou ook fijn zijn. Unbound weet ik eigenlijk niet, zou je even aan CJ moeten vragen
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on December 01, 2014, 10:00:47 am
2 facties geen foc dus unbound maar max 2 facties.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: DMS on December 01, 2014, 10:39:45 am
Ik laat het even in het midden. Als CJ zegt, joh, neem hem mee, dan zal ik de RW formation met warhound nemen. Anders enkel DW gok ik. Alle attacks Rending en geen Look-Out Sirs is zeker niet verkeerd.
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on December 01, 2014, 10:59:28 am
anders even met je deployment partner afspreken, ik wil max 6K per deployment zone dus als je partner iets wil opgeven dat het past vind ik het ok. Maar dan staan jullie ook samen gedeployed
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: DMS on December 01, 2014, 11:31:44 am
Dit zou mijn lijst zijn

+++ New Roster (2999pts) +++

++ Dark Angels: Codex (2013) (Apocalypse) (2279pts) ++

+ Fast Attack (2279pts) +

Ravenwing Attack Squadron (336pts) [2x Meltagun, 5x Ravenwing Biker]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Grim Resolve, Hit & Run, Ravenwing Combat Squads, Scouts
····Ravenwing Attack Bike [Multi-Melta]
········Rules: Melta
····Ravenwing Land Speeder [Multi Melta, Typhoon Missile Launcher]
········Rules: Deep Strike
····Ravenwing Sergeant [Boltgun, Power Sword]
········Rules: Rapid Fire

Ravenwing Attack Squadron (321pts) [2x Meltagun, 5x Ravenwing Biker]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Grim Resolve, Hit & Run, Ravenwing Combat Squads, Scouts
····Ravenwing Attack Bike [Multi-Melta]
········Rules: Melta
····Ravenwing Land Speeder [Multi Melta, Typhoon Missile Launcher]
········Rules: Deep Strike
····Ravenwing Sergeant [Bolt Pistol, Boltgun]
········Rules: Rapid Fire

Ravenwing Attack Squadron (331pts) [2x Plasmagun, 5x Ravenwing Biker]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Grim Resolve, Hit & Run, Ravenwing Combat Squads, Scouts
····Ravenwing Attack Bike [Multi-Melta]
········Rules: Melta
····Ravenwing Land Speeder [Multi Melta, Typhoon Missile Launcher]
········Rules: Deep Strike
····Ravenwing Sergeant [Bolt Pistol, Boltgun]
········Rules: Rapid Fire

Ravenwing Attack Squadron (331pts) [2x Plasmagun, 5x Ravenwing Biker]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Grim Resolve, Hit & Run, Ravenwing Combat Squads, Scouts
····Ravenwing Attack Bike [Multi-Melta]
········Rules: Melta
····Ravenwing Land Speeder [Multi Melta, Typhoon Missile Launcher]
········Rules: Deep Strike
····Ravenwing Sergeant [Bolt Pistol, Boltgun]
········Rules: Rapid Fire

Ravenwing Attack Squadron (296pts) [2x Meltagun, 5x Ravenwing Biker]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Grim Resolve, Hit & Run, Ravenwing Combat Squads, Scouts
····Ravenwing Attack Bike [Multi-Melta]
········Rules: Melta
····Ravenwing Land Speeder [Multi Melta]
········Rules: Deep Strike
····Ravenwing Sergeant [Bolt Pistol, Boltgun]
········Rules: Rapid Fire

Ravenwing Black Knights (294pts) [6x Black Knight, 2x Ravenwing Grenade Launcher]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Gets Hot, Grim Resolve, Hit & Run, Rad Charge, Rapid Fire, Rending, Scouts, Skilled Rider, Stasis Anomaly
····Huntmaster [Corvus Hammer]
········Rules: Rending

Ravenwing Black Knights (210pts) [4x Black Knight, Ravenwing Grenade Launcher]
····Rules: And They Shall Know No Fear, Gets Hot, Grim Resolve, Hit & Run, Rad Charge, Rapid Fire, Rending, Scouts, Skilled Rider, Stasis Anomaly
····Huntmaster [Corvus Hammer]
········Rules: Rending

Ravenwing Darkshroud (80pts) [Heavy Bolter]
····Rules: Deep Strike, Icon of Old Caliban, Scouts, Shroud of Angels

Ravenwing Darkshroud (80pts) [Heavy Bolter]
····Rules: Deep Strike, Icon of Old Caliban, Scouts, Shroud of Angels

++ Astra Militarum: Codex (2014) (Apocalypse) ++

++ Fortifications and Stronghold Assault (2013) (Apocalypse) ++

++ Imperial Guard: Apocalypse v32 (Apocalypse) ++

++ Space Marines: Codex (2013) (Apocalypse) (720pts) ++

+ Lords of War (720pts) +

Warhound Scout Titan (720pts) [Double-barrlled Turbo-laser Destructor, Plasma Blastgun]
····Rules: Agile, Fear, Hammer of Wrath, Invincible Behemoth, Move Through Cover, Relentless, Smash, Strikedown

++ Profile Summary ++

········Ravenwing Attack Bike: Unit Type:Bike|WS:4|BS:4|S:4|T:5|W:2|I:4|A:2|Ld:8|Save:3+
········Ravenwing Biker: Unit Type:Bike|WS:4|BS:4|S:4|T:5|W:1|I:4|A:1|Ld:8|Save:3+
········Ravenwing Black Knight: Unit Type:Bike|WS:4|BS:4|S:4|T:5|W:1|I:4|A:2|Ld:9|Save:3+
········Ravenwing Huntsmaster: Unit Type:Bike (Character)|WS:4|BS:4|S:4|T:5|W:1|I:4|A:2|Ld:9|Save:3+
········Ravenwing Sergeant: Unit Type:Bike (Character)|WS:4|BS:4|S:4|T:5|W:1|I:4|A:1|Ld:8|Save:3+
········Darkshroud: BS:4|Front:10|Side:10|Rear:10|HP:2|Type:Fast, Skimmer
········Land Speeder: BS:4|Front:10|Side:10|Rear:10|HP:2|Type:Fast, Skimmer
········Warhound Scout Titan: WS:2|BS:4|S:10|Front:14|Side:13|Rear:12|I:1|A:1|HP:9|Type:Super-heavy Walker
········Power Armor: Description:Confers a 3+ armour save
········Teleport Homer: Description:Friendly Terminators do not scatter when placed within 6", model must have started the turn on the board
········Void Shields: Description:A Warhound Titan has 2 void shields
········Bolt Pistol: Range:12"|Strength:4|AP:5|Type:Pistol
········Boltgun: Range:24"|Strength:4|AP:5|Type:Rapid Fire
········Corvus Hammer: Range:-|Strength:+1|AP:-|Type:Melee, Rending
········Double-barrlled Turbo-laser Destructor: Range:96"|Strength:D|AP:2|Type:Primary Weapon 2, Large Blast
········Frag Grenades: Range:8"|Strength:3|AP:-|Type:Assault 1, Blast, Don't suffer Initiative penalty for charging through cover
········Heavy Bolter: Range:36"|Strength:5|AP:4|Type:Heavy 3
········Krak Grenades: Range:8" (thrown)/-(Melee)|Strength:6|AP:4|Type:Assault 1(Thrown)/Only on Vehicles and MCs (Melee)
········Meltagun: Range:12"|Strength:8|AP:1|Type:Assault 1, Melta
········Missile Launcher (Frag): Range:48"|Strength:4|AP:6|Type:Heavy 1, Blast
········Missile Launcher (Krak): Range:48"|Strength:8|AP:3|Type:Heavy 1
········Multi-Melta: Range:24"|Strength:8|AP:1|Type:Heavy 1, Melta
········Plasma Blastgun - Overload: Range:96"|Strength:10|AP:2|Type:Primary Weapon 1, Apocalyptic Blast
········Plasma Blastgun - Rapid: Range:72"|Strength:8|AP:2|Type:Primary Weapon 2, Massive Blast
········Plasma Talon: Range:18"|Strength:7|AP:2|Type:Rapid Fire, Gets Hot, Twin Linked
········Plasmagun: Range:24"|Strength:7|AP:2|Type:Rapid Fire, Gets Hot
········Power Sword: Range:-|Strength:User|AP:3|Type:Melee
········Ravenwing Grenade Launcher (Frag): Range:24"|Strength:3|AP:6|Type:Rapid Fire, Blast
········Ravenwing Grenade Launcher (Krak): Range:24"|Strength:6|AP:4|Type:Rapid Fire
········Ravenwing Grenade Launcher (Rad): Range:12"|Strength:3|AP:-|Type:Assault 1, Blast, Every model hit suffers -1 to Toughness
········Ravenwing Grenade Launcher (Stasis): Range:12"|Strength:-|AP:-|Type:Assault 1, Blast, Every model hit suffers -1 to Weapon Skill and Initiative
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Jayz on December 01, 2014, 11:46:19 am
ziet er prima uit :) komt vast goed
Title: Re: apocalypse 21 december Prep- Factions (max 2) en Super heavies+D weapons
Post by: Soulcrusher on January 27, 2015, 12:17:48 pm
Tijdje geleden alweer maar was echt superleuke dag.
Afgelopen weekend miste ik mijn tape measure en de laatste keer dat ik de heb gebruikt was met de Apoc. Heeft iemand perongeluk 1 teveel ingepakt?